Spring til indhold
Min side

Marc gjorde et scoop

Marc ville gerne være sikker på at få fat i en helt ny spilkonsol. Desværre endte han med at blive snydt.

Når man som Marc er gamer, skal udstyret være i orden. Derfor så Marc frem til lanceringen af en helt særlig udgave af en populær spilkonsol.

Da konsollen dukker op i en annonce, klikker Marc uden tøven. Han stoler på den danske udbyder og indtaster de nødvendige oplysninger. Der går nogle uger, før konsollen udkommer, og Marc ser tiden an.

Men efter en måneds tid bliver han utålmodig. Han får et chok, da han på sin ordrebekræftelse f.eks. ser, at e-mailadressen slet ikke passer til den danske udbyders adresse.

Marc kontakter sin bank. Men han sidder hele tiden med en fornemmelse af, at han ikke får fat i den rigtige. Og han må bare ringe og ringe – og vente og vente.

Marc ender med at få pengene tilbage. Men han ville helt klart ønske, at den meget stressende periode ikke havde været en del af hans liv – han kunne stort set ikke tænke på andet end ’sagen’ i den periode.

Sikker nethandel

Hos HELP Forsikring hjælper vi dine kunder eller medlemmer, når de - som Marc her - oplever svindel i forbindelse med nethandel. 

Læs mere

Læs også

Jacob stod pludselig med en gæld på 188.000 kroner

Med psykologhjælp kunne Maja bearbejde en forfærdelig oplevelse