Spring til indhold
Min side

Få skræddersyet advokathjælp til dine medarbejdere

Hos HELP Forsikring har vi ingen standardprodukter. Vi sammensætter den juridiske hjælp, så den passer til netop dine medarbejdere – deres særlige adfærd og karakteristika. Rejser dine medarbejdere f.eks. mere end andre? Handler de i højere grad på nettet? Uanset hvad, så tilpasser vi produktet, så dine medarbejdere får den bedst mulige hjælp – og din arbejdsplads bliver mest mulig attraktiv.

Sådan får dine medarbejdere hjælp med HELP

  • Det er nemt for dine medarbejdere at få udbytte af HELP. Det eneste, de behøver, er at kontakte os telefonisk eller via Min side. Inden for 24 timer er der en erfaren jurist på sagen. Og ingen sager eller spørgsmål er for store eller små, dine medarbejdere kan kontakte os med alle typer af sager.

Så nemt er det at tilbyde HELP

  • Vi har gjort det nemt for dig at tilbyde HELP. Din ordning kan være oppe at køre i løbet af bare et par uger, og den kræver ingen besværlig integration med f.eks. dit nuværende IT- eller sagsbehandlingssystem. Desuden hjælper vi dig med information og markedsføring – vi lægger vægt på, at dine medarbejdere rent faktisk får os brugt.

4 vigtige fordele for dine medarbejdere

  • Hjælp til stort set alle typer af sager og spørgsmål
  • Altid en erfaren ekspert at rådgive sig med
  • Ingen dyre og overraskende advokatregninger – fast, lavt abonnement
  • HELP klarer hele sagen – vi tager al kontakt og indhenter al nødvendig information
Vi ønsker, at sikre vores medlemmer udover kun i arbejdssituationer, og vi ville derfor give dem en forsikring der også dækker privatlivet. For at kunne dette, er vi indgået i samarbejde med HELP, som står klar til at hjælpe vores medlemmer med alt fra leje- og sambokontrakter til arveopgør og skilsmisser. Vi er meget glade for samarbejdet og tilbuddet er noget som vores medlemmer helt klart sætter pris på - Bjørn Mietinen, HK Norge

Susanne fik hacket e-mail og Facebook profil

Susanne har oplevet, at hendes Facebookkonto blev overtaget. Hendes første tanke var at gendanne adgangskoden, så hun kunne få sin profil tilbage. Men hendes mailkonto var også overtaget. Dét efterlod Susanne med en følelse af magtesløshed.

 

Læs Susannes historie

Kontakt os

Skal udfyldes
Skal udfyldes
Skal udfyldes

Vil du vide mere?

Få mere at vide om, hvordan du kan styrke dit produkt og din forretning med HELPs juridiske tillægsprodukter, kontakt Forretningsudvikler, Mikkel Hejlskov Christensen, direkte. Eller brug vores formular her på siden.