Spring til indhold
Min side

Kontakt os

Åbningstider for kundeservice

Mandag - fredag 08:30-16:30

Lørdag: Lukket

Søndag: Lukket

Vores kundeservice holder åbent alle dage bortset fra helligdage og vi giver en hurtig tilbagemelding på alle henvendelser.

Skriv til HELP

Kontaktinformation

Adresse: Strandgade 12, 1. sal, 1401 København K

Telefon: 39 90 09 00

E-mail: kontakt@helpforsikring.dk 

Erhverv: erhverv@helpforsikring.dk

CVR: 36 45 10 92

Klagemuligheder

Hvis du er uenig i en afgørelse fra Selskabet, herunder en afgørelse om at afslutte sagens behandling, eller ikke at forfølge kravet videre, kan sagen indbringes for Selskabets klageansvarlige. 

Klagen fremsendes elektronisk til:

Klageansvarlig: Tom Rattleff, tora@helpforsikring.dk

Skriv "Klageansvarlig" i emnefeltet eller send din klage til adressen: 

HELP Forsikring

Strandgade 12, 1. sal

1401 København K

E-mail: kontakt@helpforsikring.dk

Telefon: +45 39 90 09 00

Hvornår får du svar på din klage? 

Vi vurderer sagen igen, og du modtager vores svar hurtigst muligt og senest 14 dage efter, vi har modtaget din klage.

Ankenævnet for Forsikring

Du har ligeledes mulighed for at indbringe sagen for Ankenævnet for Forsikring, Østergade 18, 2, 1100 København K, 33 15 89 00.

Vælger du efter afgørelse fra Forsikringsankenævnet at anlægge en sag ved domstolene for egen regning og vinder sagen, dækkes de nødvendige omkostninger.