Åbningstider for kundeservice
Mandag - fredag 08:30-16:30
Lørdag: Lukket
Søndag: Lukket
Vores kundeservice holder åbent alle dage bortset fra helligdage og vi giver en hurtig tilbagemelding på alle henvendelser.
Skriv til HELPMandag - fredag 08:30-16:30
Lørdag: Lukket
Søndag: Lukket
Vores kundeservice holder åbent alle dage bortset fra helligdage og vi giver en hurtig tilbagemelding på alle henvendelser.
Skriv til HELPAdresse: Strandgade 12, 1. sal, 1401 København K
Telefon: 39 90 09 00
E-mail: kontakt@helpforsikring.dk
Erhverv: erhverv@helpforsikring.dk
CVR: 36 45 10 92
Hvis du er uenig i en afgørelse fra Selskabet, herunder en afgørelse om at afslutte sagens behandling, eller ikke at forfølge kravet videre, kan sagen indbringes for Selskabets klageansvarlige.
Klageansvarlig: Tom Rattleff, tora@helpforsikring.dk
Skriv "Klageansvarlig" i emnefeltet eller send din klage til adressen:
HELP Forsikring
Strandgade 12, 1. sal
1401 København K
E-mail: kontakt@helpforsikring.dk
Telefon: +45 39 90 09 00
Vi vurderer sagen igen, og du modtager vores svar hurtigst muligt og senest 14 dage efter, vi har modtaget din klage.
Du har ligeledes mulighed for at indbringe sagen for Ankenævnet for Forsikring, Østergade 18, 2, 1100 København K, 33 15 89 00.
Vælger du efter afgørelse fra Forsikringsankenævnet at anlægge en sag ved domstolene for egen regning og vinder sagen, dækkes de nødvendige omkostninger.