Spring til indhold
Min side

 

Giv dine kunder, medlemmer og medarbejdere nem adgang til juridisk hjælp, hvis de udsættes for det, danskerne for alvor bekymrer sig om – digitalt misbrug og snyd.

 

Alle former for digitalt misbrug

Med HELP Cyberforsikring giver du dine kunder adgang til advokathjælp i alle de situationer, hvor de kan risikere misbrug og svindel på nettet, f.eks. ved online køb, identitetstyveri, digitale krænkelser og misbrug af betalingskort.

Læs mere

Erfarne jurister

Juristerne bag HELP Cyberforsikring har alle stor erfaring med at hjælpe og rådgive inden for cyberområdet – hvor nye former for svindel og misbrug hele tiden opstår. Vi kender de forskellige parter og platforme, og vi ved hvor og hvordan, vi skal henvende os. Det eneste dine kunder behøver, er at overgive sagen til os.

Med hele vejen

Har dine kunder HELP Cyberforsikring tager vores jurister sig af sagen hele vejen fra A til Z. Vi kontakter alle relevante parter, også dem det ellers kan være svært at få fat i – hvad enten det er myndigheder, banker, techgiganter eller private eller kommercielle websider.

Kontakt døgnet rundt

Det er nemt at få hjælp med HELP Cyberforsikring. Dine kunder ringer eller skriver til os, og inden for 24 timer har vi en jurist på sagen. Vi sørger derefter selv for at få alle de oplysninger, vi har brug for, for at vi kunne løse opgaven.

Skræddersyet løsning

Med HELP Cyberforsikring får du ikke bare en standardløsning. Du får en løsning tilpasset netop dine kunders behov. F.eks. kan både ægtefælle og børn være dækket af forsikringen. Den nøjagtige sammesætning aftaler vi sammen. Du kan i øvrigt få HELP Cyberforsikring uanset om din organisation er stor eller lille.

Fast lav pris

Akkurat som med HELP Advokatforsikring er HELP Cyberforsikring en abonnementsordning. Man slipper for usikkerheden om, hvor man går hen, når man har brug for hjælp, og man undgår helt at skulle have penge op af lommen. I stedet for dyre timepriser betaler man en fast, lav pris pr. år.

Sådan har HELP f.eks. hjulpet

  • Telefonopkald gav gæld på 188.000

    Jacob på 29 blev ringet op af en mand, der udgav sig for at være politimand. Jacob fik franarret sine NemId-oplysninger, og kort efter blev der optaget 3 banklån i Jacobs navn. Bankerne ville ikke hjælpe. Ikke før HELP’s jurister kom på sagen.

    Se case

Vil du vide mere?

Få mere at vide om, hvordan du kan styrke dit produkt og din forretning med HELP Cyberforsikring.

Forstå dine kunders behov

  • Hvad slår skår i danskernes lykke?

    Forstå danskernes behov for hjælp til hverdagsjura. Ikke mindst de muligheder, det giver din virksomhed eller organisation.

    Hent rapport

Ofte stillede spørgsmål

Få svar på de 10 mest stillede spørgsmål om HELP Forsikring og advokathjælp på abonnement.

Oftere end mange af os tror. Udover større livsforandrende situationer – der heldigvis ikke sker så tit – er der mange andre tilfælde i en moderne hverdag, hvor muligheden for at vende en sag med en juridisk ekspert, vil gøre livet lettere.

Det korte svar er ja. Selvom det ikke er hver dag, man køber hus eller bil, eller bliver skilt eller står i en arvesag, så løber advokatregninger op. Med juridisk hjælp på abonnement undgår man den ’store regning’ på én gang. Man kan i stedet henvende sig når som helst uden at skulle have penge op af lommen.

Ja. Vores juridiske eksperter sidder klar til at svare på alle typer af juridiske spørgsmål omkring tvister og uenigheder, intet er for stort eller småt – uanset om man har spørgsmål om et cykeltyveri, eller en skilsmisse hvor store værdier er på spil, så tager man bare fat i os.

Nej, ikke i udgangspunktet. Har man spørgsmål uden for det privatretlige område, dvs. spørgsmål der ligger uden for, hvad man som privatperson kan være involveret i, så vil vores eksperter ofte også kunne bidrage med indledende rådgivning dér.

Ja. Når først sagen lander hos os, tager vi os af det hele. Vi sørger for at få alle nødvendige oplysninger, for at kunne løse sagen, og vi kontakter alle nødvendige parter.

Prisen afhænger af, hvordan den enkelte løsning sammensættes. Vi skræddersyer hjælpen, så det passer præcist til dine kunder – eller medarbejdere eller medlemmer. Uanset hvad, så vil det beløb, der betales pr. måned, sjældent overstige prisen på en kop kaffe.

Ikke i almindelige privatretslige sager. Dine kunder, medlemmer eller medarbejdere vil blive hjulpet hele vejen, lige indtil sagen er afsluttet og løst. Det gælder også, hvis sagen skulle ende med en retssag.

Har du vores rapport ”Hvad slår skår i danskernes lykke?”. I rapporten undersøger vi behovet for hjælp til hverdagsjura. Ikke mindst ser vi på de muligheder, behovet giver dig og din virksomhed. Du kan finde rapporten her på siden – lige over sektionen "Ofte stillede spørgsmål".

Filmstreaming, koncertoplevelser, rabat på spa-ophold – det lyder måske mere tillokkende end juridisk hjælp. Men ser du på den værdi, som juridisk hjælp reelt repræsenterer for dine kunder, f.eks. i form af sparet tid og mindsket stress, så er hjælpen uvurderlig. Mød et par af dem, der selv har oplevet at få hjælp her

Bliver dit produkt af mange opfattet som et standardprodukt? Så kender du behovet for at skille dig ud. HELP Forsikring er kun én af flere muligheder. Men både herhjemme og i udlandet vælger flere og flere juridisk hjælp som differentierende tillægsprodukt.