Spring til indhold
Min side

Rejse

Efter et par år med begrænsede rejsemuligheder på grund af Covid-19 pandemien er danskernes rejseinteresse kun steget. De vil udforske verden og opleve nye ting. Der er mange transportmuligheder for at komme fra A til B, herunder fly, tog, bus, metro og færge - alt afhængig af, hvor man skal hen. Desværre er det også almindeligt kendt, at der kan opstå komplikationer i forbindelse med køb af en rejse, uanset om det drejer sig om en pakkerejse eller blot køb af togbilletter.  

Hvordan kan en jurist hjælpe dine kunder?

Med Mobility kan dine kunder få juridisk hjælp i forbindelse med klager over forsinkelser eller aflysninger med følgende transportmidler: fly, tog, bus, båd, sporvogn og metro. Det kan f.eks. være relevant, hvis ens fly er 4 timer forsinket, og man gerne vil kræve kompensation fra flyselskabet. 

Mann med koffert

Komplikationer i forbindelse med rejseforsikringen

Vi er også behjælpelige, hvis der opstår klager i forbindelse med rejseforsikringen. Dette kan f.eks. være, hvis man mister sin bagage, og forsikringsselskabet ikke kompenserer det påståede beløb for bagagens indhold. Vi hjælper også med andre udfordringer i forbindelse med rejseforsikringen. Det er dog et krav, at kunden har fremsat en klage, og at skadesforsikringsselskabet har afslået dækning.